NeoCounter

srijeda, 18. srpnja 2007.

Roguljići

Dobija sam neke komentare da su meni Rože samo Varvodići i to ću pokušat ispravit odma jer u nedostatku kvalitetnih slika nisam moga odma stavit sve zaseoke.Neki dan kad sam bija gore uspija sam od Crkve napravit jednu sliku (nije bog zna kakve kvalitete) Roguljića i sad je stavljam da bar donekle ispravim nepravdu.A Rože nisu samo ni Varvodići,ni Roguljići već tu imaju još Pavlinušići,Živaljići,Đolići,Škivića dolac,Mrćele,Miljen itd.Neki dan sam uspija nagovorit Paragu da slikam njegov Miljen i da mi on pozira.

1 komentar:

Anonimno kaže...

ehh, oprastam ti tu pol gresku. Nije to bila neka kritika, vec sam samo mislia ako ima nih da bi moglo stavit i nas, nek nije najljepuse selo. sljedeca kritika ce stic iz Pavlenusici, Zivaljici Đolići,Škivića dolac,Mrćele,Miljen... samo u naprit triba i njima bar jedna slika.
Hvala bogu da roze nisu samo roguljici i varvodici, bilo bi dosadno nediljom u gostioni.
bez zafrkancije,
Super ti je stranica i ja cu svako malo pogledat sto ima novo dole...
pozdrav iz njemacke
(izvini pisace greske, savrsen slab sam u skoli bia)