NeoCounter

utorak, 21. kolovoza 2007.

Novosti

Pozdrav kolegi blogeru iz Trilja i neka slobodno preuzme šta mu triba s bloga a Mikuli isto hvala na komentaru.Nije mi posla e-mail da mu odgovorin na komentar pa ću ovako javno odgovorit da se Ojdo nije oženija,a brata ću mu pozdravit.Možda se sića da su u osnovnoj na Terci bili najbolji nogometaši iz Roža braća Ojdan,Gojko i Veseli Roguljić u svojoj generaciji(moje mišljenje).
A sad ću malo o Vjetroparku koji bi moga niknut na Jarkovištima ,pa sam se malo potrudija da napravim neke fotke iz blizine a po meni dostupnim informacijama konzola je postavljena s mjernim instrumentima u šta sam se sam uvjerija,te nakon studije bi moglo doći do realizacije ako nešto ne zapne(naša posla).
Obeća sam već davno da ću napravit fotke svih zaseoka u Rožama i objavit,pa ću to ovih dana obavit a sad pogledajte slike s Jarkovišta.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Sicam se da je Ojdan moga centrirati u milimetar, da je super igra glavom, mozda su jedino Vinkic i Ivica Akrap pok. Marka bili bolji od njega. Sicam se i da je Veseli moga napravit na stotine sklekova, ili je to mozda bija Gojko.... Super decki, bas kao i svi ostali Rozani koje znam.
Ante jesi to ti na slikama iz Sinja? Ti si isa sa mojim Vinkom u razred?
Cuo sam i Zeljkovu smrt i to me je jako potreslo. Neka mu Bog da mir dusi...
Pozdrav svim Rozanima.
Mikula
mkrolo@mcw.edu